Cariere

[responsivevoice_button rate = „1” pitch = „1.2” volume = „0.8” voice = „Romanian Female” buttontext = „Redare audio”] 

PRIMĂRIA COMUNEI TOTEȘTI - cariere

Primăria comunei Totești

Contact

Adresa: Comuna Totești, sat Totești, cod postal 337490, strada Principală, nr. 53, județul Hunedoara
Telefon: 0254 – 775640; Fax: 0254 775641 e-mail: primaria.totesti@yahoo.com, primaria.totesti@totesti.ro

Cariere, posturi vacante

Anunțuri
în legătură cu posturile din structura aparatului de specialitate al primarului

Anunt concurs personal contractual de execuție – asistent medical scolar

 

 

A N U N Ț

 

 

        Primăria comunei Totești , cu sediul în comuna Totești, nr.53 ,jud.Hunedoara , tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 ,concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată post   vacant ,  personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului  asistenta sociala, din Aparatul de specialitate a  primarului Comunei Totesti.

 

Concursul de recrutare pentru ocuparea postului vacant :

       –   personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului asistenta sociala din Aparatul de specialitate a  primarului Comunei Totești ( COR 222101) post vacant , pe perioadă nedeterminată, cu  durată normală a timpului de muncă  de 8 ore/zi,40 ore / saptămână  .

 

 

Dosarul de concurs:          

 

Conform art. 35 din Hotarârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. Loader Loading...
    EAD Logo Taking too long?

    Reload Reload document
    | Open Open in new tab

    Descarcă documentul

  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica);
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (modelul orientativ al adeverinței menționate este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022);
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. certificate de integritate comportamentală ;
  9. curriculum vitae, model comun european.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

Certificatul de cazier judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului certificatului de cazier judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise.

Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare        într-un grad de handicap prevazut se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea ..conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Condiții de participare la concurs:

Condiții generale: Conform art. 15 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

  1. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederaței Elvețiene;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate;
  5. îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru savârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat masura de siguranță interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Conditii specif ice (conform fișei postului):

– nivelul studiilor – diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform HG nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare (promoțiile 1976-1994 inclusiv), cu nivelul studiilor postliceale sanitare dovedite cu diplomă de absolvire;

– aviz de liberă practică pe anul 2024;

– calitatea de membru în Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților;

– vechime în specialitatea studiilor minim 10 ani.

Tipul probelor de concurs, locul, data și ora desfășurării acestora:

Concursul de recrutare constă în 3 probe succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă, care constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste-grilă;
  3. interviul, în cadrul căruia se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.

 

Concursul  se va desfăşura în data de 30.08.2024, ora 10:00 , la sediul UAT Totești din localitatea Totești, nr 53 , jud.Hunedoara.

Pentru prima proba a concursului (proba scrisă) candidații vor fi prezenți la camera: Sala de sedințe în data de 30.08.2024, ora 10:00, pentru apelul nominal, respectiv verificarea identității, care se va face pe baza cărții de identitate, cărtii electronice de identitate, cărtii de identitate provizorie sau a buletinului de identitate, aflate în termen de valabilitate.

După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaților care au întârziat.

În încăperea în care are loc concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităților prealabile și a celor ulterioare finalizării probei, candidaților le este interzisă deținerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanță. Nerespectarea acestor dispoziții atrage eliminarea candidatului din proba de concurs.

 

Calendarul de desfasurare a concursului.

Data-limita și ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

  • dosarele de concurs se depun în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data afisării anunțului, respectiv în perioada 08.2024 – 19.08.2024 inclusiv, în intervalul orar 08:00 – 16:00 la sediul Primăriei Comunei Totești, str. Principală nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Diaconu Corina-Flavia – consilier superior în cadrul aparatului de specialitate al  Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.

Datele de desfasurare a probelor de concurs:

 

  1. Selecția dosarelor de înscriere la concurs: (2 zile lucrătoare de la data limită de depunere a dosarelor)
  • Comunicarea rezultatelor: 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de verificare a eligibilității dosarelor;
  • Termen pentru contestații privind rezultatul selecției dosarelor: 1 zi lucrătoare de la data afișării selecției dosarelor;
  • Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestațiilor.

 

  1. Proba scrisă (din bibliografia stabilită, pe baza tematicii de concurs):
  • Locul desfășurării concursului: sediul Primariei Comunei Totești, str. Principală, 53, județul Hunedoara;
  • Data și ora susținerii: data de 30.08.2024, ora 10:00;
  • Comunicarea (afișarea) punctajului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei;
  • Termen depunere eventuale contestații: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
  • Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestației.

 

  1. Interviu (conform planului de interviu stabilit de comisia de concurs):
  • Locul desfășurării: se va comunica odată cu afișarea rezultatelor la proba scrisă;
  • Data și ora susținerii: se va afișa odată cu rezultatele obținute la proba scrisă (în termen de max. 4 zile lucrătoare de la susținerea probei precedente);
  • Afișarea punctajului final al interviului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea acestuia;
  • Termen depunere eventuale contestații cu privire la desfășurarea interviului: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
  • Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea acestora.

 

■ Afișare rezultat final al concursului: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final al probei interviu

Toate listele privind rezultatele probelor sau privind rezultatele contestațiilor se afișează la sediul Primăriei Comunei Totești, precum și pe pagina de internet a acesteia: www.totesti.ro.

 

 

Atributiile postului:

  1. Atributiile generale:

  Identificarea şi managementul riscurilor pentru sănătatea colectivităţii

  1. Semnalează medicului unităţii şi directorului şcolii, după caz, încălcările legislative vizând

determinanţii comportamentali ai stării de sănătate (vânzarea de produse din tutun, alcool, droguri, noile substanţe psihoactive, alimente şi băuturi restricţionate la comercializare în unităţi de

învăţământ).

  1. Semnalează medicului unităţii şi directorului unităţii de învăţământ nevoile de amenajare şi dotare a cabinetului medical.
  2. Supraveghează modul în care se respectă programul de odihnă pasivă (somn) şi activă (jocuri) a copiilor şi condiţiile în care se realizează
  3. Îndrumă cadrele didactice în aplicarea metodelor de călire (aer, apă, soare, mişcare) a organismului
  4. Supraveghează modul în care se respectă normele de igienă individuală a copiilor din grădiniţe în timpul programului şi la servirea
  5. Controlează igiena individuală a preşcolarilor şi elevilor, colaborând cu personalul didactic în informarea părinţilor pentru remedierea situaţiilor deficitare
  6. Izolează copiii suspecţi de boli transmisibile şi anunţă urgent medicul colectivităţii, familia/reprezentantul legal, şi conform metodologiei, după caz, părinţii contacţilor.
  7. Supraveghează focarele de boli transmisibile, iniţiază şi aplică măsurile antiepidemice de prevenire, combatere şi limitare a bolilor transmisibile din focar.
  8. Prezintă produsele biologice recoltate (exsudate nazo-faringiene) laboratoarelor de microbiologie şi ridică buletinele de analiză cu rezultatele, în situaţiile epidemiologice speciale din
  9. Întocmeşte zilnic în grădiniţe evidenţa copiilor absenţi din motive medicale, urmărind ca revenirea acestora în colectivitate să fie condiţionată de prezentarea avizului epidemiologic favorabil, eliberat de medicul de familie/medicul curant, pentru absenţe ce depăşesc 3 zile
  10. Controlează zilnic respectarea normelor de igienă din grădiniţe (săli de grupă, bloc alimentar, dormitoare, spălătorie- călcătorie, grupuri sanitare, curte etc.) şi şcoli, spaţiile de învăţământ (săli de clasă, laboratoare, ateliere şcolare, grupuri sanitare, săli de sport), de cazare (dormitoare, săli de

meditaţii, grupuri sanitare, spălătorii) şi de alimentaţie (bucătăriile din incinta unităţii de învăţământ şi anexele acestora, săli de mese, inclusiv în unităţile de alimentaţie publică aflate în incinta unităţii de învăţământ) consemnând în caietul/fişa special destinată toate constatările făcute şi aducând operativ la cunoştinţa medicului şi, după caz, conducerii unităţii deficienţele constatate.

  1. Instruieşte personalul administrativ şi de îngrijire din spaţiile de învăţământ, cazare şi de

alimentaţie cu privire la sarcinile ce îi revin în asigurarea stării de igienă în spaţiile respective.

Gestionarea circuitelor funcţionale

Urmăreşte respectarea circuitelor funcţionale autorizate şi aduce la cunoştinţa medicului şi directorului unităţii eventualele nereguli sesizate.

Verificarea respectării reglementărilor de sănătate public

  1. Constată abaterile de la normele de igienă şi antiepidemice pe care le consemnează în caietul anume
  2. Informează medicul, sau, în lipsa acestuia, directorul unităţii de învăţământ şi/sau reprezentanţii Direcţiei de Sănătate Publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti asupra acestor
  3. Verifică corectarea abaterilor, în funcţie de responsabilităţile stabilite de

Verificarea condiţiilor şi a modului de preparare şi servire a hranei

  1. Participă la întocmirea meniurilor săptămânale.
  2. Participă la efectuarea periodică a anchetelor privind alimentaţia preşcolarilor şi elevilor în unităţile de învăţământ cu bloc alimentar propriu.
  3. Consemnează zilnic, în cadrul fiecărei ture, într-un caiet anume destinat pentru controlul blocului alimentar/cantinei constatările privind starea de igienă a acestuia, starea agregatelor frigorifice, calitatea alimentelor scoase din magazie şi a mâncării.
  4. Controlează şi consemnează igiena individuală a personalului blocului alimentar/cantinei şi starea de sănătate a acestuia, identificând persoanele care prezintă febră, diaree, infecţii ale pielii, tuse cu expectoraţie, amigdalite pultacee, aducând la cunoştinţa conducerii unităţii de învăţământ aceste constatări, care contraindică desfăşurarea activităţii în unitatea de învăţământ.
  5. Asistă la scoaterea alimentelor din magazie şi controlează calităţile organoleptice ale acestora, semnând foaia de alimentaţie privind calitatea
  6. Asistă, împreună cu administratorul unităţii de învăţământ/persoana responsabilă desemnată, la preluarea mâncării şi la modul de servire al acesteia, dacă este adusă în unitate prin sistem de

catering, prin contract cu unitatea de învăţământ; verifică certificatele de conformitate, respectarea legislaţiei în ceea ce priveşte condiţiile de transport, ambalarea corespunzătoare, termenul de

valabilitate, documentele de însoţire şi existenţa probelor alimentare inscripţionate corespunzător.

În situaţiile în care se constată nereguli în acest proces anunţă medicul şi conducerea unităţii de

învăţământ pentru aplicarea măsurilor de remediere, înainte ca mâncarea să fie distribuită copiilor.

Servicii de menţinere a stării de sănătate individuale şi colective Servicii de examinare a stării de sănătate a elevilor

Elaborarea raportărilor curente pentru sistemul informaţional din sănătate

 

Bibliografia:

 

 

  1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, Partea a lll-a, Partea a Vl-a: Titlul III;

2.Legea 53/2003-Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare

 

  1. Legea nr.190/2018 privindmăsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privindprotecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulament general privind protectia datelor).

 

4.Ordinul nr. 438/4.629/2021 privind asigurarea asistenţei medicale a preşcolarilor, elevilor din unităţile de învăţământ preuniversitar şi studenţilor din instituţiile de învăţământ superior pentru menţinerea stării de sănătate a colectivităţilor şi pentru promovarea unui stil de viaţă sănătos.

 

5.ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 144 din 28 octombrie 2008privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România

Nota: Se vor avea în vedere formele actualizate la zi, ale actelor normative din bibliografie

Tematica de concurs: bibliografia va fi studiată integral.

Informații suplimentare privind concursul pot fi solicitate la sediul Primăriei Comunei Totești str. Principală  nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Diaconu Corina-Flavia – consilier superior în cadrul aparatului de specialitate al  Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.

 

 

PRIMAR,

PĂSCONI TIBERIU

ANUNȚ Concurs pentru ocuparea funcției publice de executie, inspector asistent, din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Totești

PRIMĂRIA COMUNEI TOTEȘTI , JUD. HUNEDOARA , ROMÂNIA
Comuna Totești , sat Totești , str. Principală , nr. 53 , jud. Hunedoara
Telefon 0254-775640 ; Fax 0254-775641 ; cod fiscal 4633307 ;cod poștal 337490
www.totesti.ro ; e-mail : primaria.totesti@yahoo.com

Nr.1266 /01.07.2024

A N U N Ț

Primăria comunei Totești, cu sediul în comuna Totești, nr.53, jud.Hunedoara, tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 și art.VII alin.(7) art.XI, art.XII din OUG nr.121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, concurs de recrutare pentru următoarea funcţie publică de executie vacantă, de inspector asistent in cadrul compartimentului de Agricol,Administratie Publica,Arhiva,Relatii Publice,Secretariat din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Totești.

Concursul pentru ocuparea funcției publice de executie vacante :
– funcție publică de executie, inspector asistent, Compartiment Agricol, Administratie Publica, Arhiva, Relatii Publice, Secretariat din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Totești ( ID 573299) funcție publică de executie vacantă, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore / saptămână .

Concursul se va desfăşura în data de 01.08.2024, ora 11:00, proba scrisă la sediul UAT Totești din localitatea Totești, nr 53, jud.Hunedoara.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii generale: Canditatii trebuie să îndeplineasca condițiile prevăzute de art.465, din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Condiţii specifice de participare la concursul de recrutare:

  • Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de executie, conform art.468 alin.(2) lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ- minim 1 an.

Detalii despre concurs:
Concursul constă în 3 probe :
– verificarea eligibilității candidatilor;
– proba scrisa;
– proba interviu;
Dosarul de concurs se depune de către candidați în termen de 20 de zile calendaristice de la data afișarii anunțului privind organizarea concursului, respectiv în perioada : 01.07.2024-22.07.2024 inclusiv, în intervalul orar 8:00-16:00, la sediul institutiei, persoana de contact –referent Salasan Hortenzia, de asemenea potrivit dispozițiilor art.VII alin.(17) din OUG nr.121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Data afișarii anuntului : 01.07.2024 ,ora 10:00
– dosarele de înscriere se depun la sediul UAT Totești, din Totești, nr.53, în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, pe site oficial al institutiei (www.totesti.ro) si pe site Agenției Nationale a Funcționarilor Publici,
respectiv in perioada : 01.07.2024-22.07.2024
Perioada de selecție a dosarelor de concurs: în maxim 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioada depunere contestații la selectie: cel mult 24 ore de la data afișarii selecției dosarelor.
Perioada de soluționare a contestațiilor la selecție : cel mult 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Bibliografie şi tematică pentru Inspector Clasa I, Grad asistent, Compartiment Agricol, Administratie Publica, Arhiva,Relatii Publice, Secretariat
1. Constituţia României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată
2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
5. Legea nr 18/1991 prinvind Fondul Funciar cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica cu tematica Cap. I – Dispoziţii generale şi Cap. II – Stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor
6. ORDONANŢA GUVERNULUI nr. 28 / 2008 privind registrul agricol cu modificările şi completările ulterioare .

Atribuțiile prevăzute în fișa postului sunt:
CADASTRU :
– participă la acţiunea de delimitare a teritoriului administrativ al comunei şi asigură conservarea punctelor de hotar materializate prin borne ;
-efectuează măsurători topografice pentru punerea in posesie pe amplasamentele stabilite de comisia locală de aplicare a legii fondului funciar;
– întocmeşte fişele de punere în posesie ;
– constituie şi actualizează evidenţa proprietăţilor imobiliare şi a modificărilor acestora ;
– constiuie şi actualizează evidenţa terenurilor care fac parte din domeniul public şi privat ;
– delimitează exploataţiile agricole din teritoriul administrativ al comunei ;
– furnizează date pentru completarea şi ţinerea la zi a registrului agricol ;
– îndeplineşte alte atribuţii prevăzute de lege sau însărcinări date prin acte administrative de consiliu local sau de primar, după caz.

REGISTRUL AGRICOL
– completarea şi ţinerea la zi a registrului agricol scris şi în format electronic ;
– întocmeşte şi eliberează atestatele de producător şi carnetele de comercializare şi răspunde de exactitatea datelor ;
– întocmeşte şi eliberează adeverinţe solicitate conform datelor din registrul agricol ;
– organizează şi asigură arhivarea curentă a documentelor din sfera atribuţiilor sale ;
– întocmeşte situaţiile statistice solicitate de Direcţia Judeţeană de Statistică pe baza datelor înscrise în registrul agricol .
– îndeplineşte alte atribuţii prevăzute de lege sau însărcinări date prin acte administrative de consiliu local sau de primar, după caz
Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023 ;
b) copia cărţii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

  • copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
  • copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
  • copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
  • cazierul judiciar;
  • declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
  • declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Pentru funcţiile publice de conducere, dosarul de concurs include şi copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Primar,
Tiberiu PĂSCONI

Referent,
Salasan Hortenzia

ANUNȚ Concurs pentru ocuparea funcției publice de executie, consilier asistent, la Compartiment Asistenta Sociala din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Toteșt

PRIMĂRIA COMUNEI TOTEȘTI , JUD. HUNEDOARA , ROMÂNIA
Comuna Totești , sat Totești , str. Principală , nr. 53 , jud. Hunedoara
Telefon 0254-775640 ; Fax 0254-775641 ; cod fiscal 4633307 ;cod poștal 337490
www.totesti.ro ; e-mail : primaria.totesti@yahoo.com

Nr. 1252/28.06.2024

A N U N Ț

Primăria comunei Totești, cu sediul în comuna Totești, nr.53, jud.Hunedoara, tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 și art.VII alin.(7) art.XI, art.XII din OUG nr.121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, concurs de recrutare pentru următoarea funcţie publică de executie vacantă, de consilier asistent in cadrul compartimentului de Asistenta Sociala, din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Totești.

Concursul pentru ocuparea funcției publice de executie vacante :
– funcție publică de executie, consilier asistent, Compartiment Asistenta Sociala din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Totești ( ID 472887) funcție publică de executie vacantă, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore / saptămână.

Concursul se va desfăşura în data de 29.07.2024, ora 11:00, proba scrisă la sediul UAT Totești din localitatea Totești, nr 53, jud.Hunedoara.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii generale: Canditatii trebuie să îndeplineasca condițiile prevăzute de art.465, din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Condiţii specifice de participare la concursul de recrutare:

  • Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de executie, conform art.468 alin.(2) lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ- minim 1 an.

Detalii despre concurs:
Concursul constă în 3 probe :
– verificarea eligibilității candidatilor;
– proba scrisa;
– proba interviu;
Dosarul de concurs se depune de către candidați în termen de 20 de zile calendaristice de la data afișarii anunțului privind organizarea concursului, respectiv în perioada : 28.06.2024– 17.07.2024 inclusiv, în intervalul orar 8:00-16:00, la sediul institutiei, persoana de contact –inspector Vlaiconi Ana Maria, de asemenea potrivit dispozițiilor art.VII alin.(17) din OUG nr.121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Data afișarii anuntului : 28.06.2024 ,ora 10:00
– dosarele de înscriere se depun la sediul UAT Totești, din Totești, nr.53, în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, pe site oficial al institutiei (www.totesti.ro) si pe site Agenției Nationale a Funcționarilor Publici, respectiv in perioada : 28.06.2024– 17.07.2024
Perioada de selecție a dosarelor de concurs: în maxim 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioada depunere contestații la selectie: cel mult 24 ore de la data afișarii selecției dosarelor.
Perioada de soluționare a contestațiilor la selecție : cel mult 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Bibliografie şi tematică pentru Consilier, Clasa I, Grad asistent, Compartiment Asistenta Sociala

1. Constituţia României, republicată cu tematica Constituţia României, republicată;
2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 61/1993 privind alocatia de stat pentru copii, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica cu tematica integral
6. Legea nr. 292/2011 a asistentei sociale, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica cu tematica Capitolul II – Sistemul de beneficii de asistenţă socială; SECŢIUNEA a 2-a Categorii de beneficii de asistenţă socială; SECŢIUNEA a 3-a Administrarea beneficiilor de asistenţă socială; SECŢIUNEA a 4-a Noţiuni specifice sistemului de beneficii de asistenţă socială; CAP. III Sistemul de servicii sociale – SECŢIUNEA a 2-a Beneficiarii şi furnizorii de servicii sociale; SECŢIUNEA a 4-a Procesul de acordare a serviciilor sociale; CAP. IV Măsuri integrate de asistenţă socială – SECŢIUNEA a 3-a Asistenţa socială a persoanelor cu dizabilităţi
Atribuțiile prevăzute în fișa postului sunt:
– intocmeşte planul de servicii pentru orice copil lipsit de ocrotire şi autoritate părintească de pe teritoriul comunei şi urmăreşte respectarea prevederilor Legii 272/2004;
– coordonează eforturile, demersurile şi activităţile de prevenire a separării copilului de familia sa, asigură comunicarea între părţile implicate în rezolvarea cazului, asigură respectarea etapelor managementului de caz, întocmeşte şi reactualizează dosarul copilului;
– Colaborează cu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului în domeniul protecţiei copilului şi transmit acesteia toate datele şi informaţiile solicitate în domeniu.
– Colaborează cu alte instituţii locale şi cu profesionişti cum ar fi medicii, profesorii, preoţii şi politiştii şi acţionează împreună cu aceştia pentru a crea cel mai bun mediu posibil în care parinţii să-şiexercite rolul lor vital ;
– asigură şi urmăresc aplicarea măsurilor de prevenire şi combatere a consumului de droguri şi alcool, de prevenire şi combatere a violenţei în familie, precum şi a comportamentului delincvent;
– Inaintează propuneri primarului, în cazul în care este necesară luarea unei masuri de protecţie specială; în condiţiile legii.
– Oferă consiliere şi asistenţă suplimentară familiilor atunci cand acestea au nevoie.
– întocmeşte orice document care este în atribuţia autorităţii tutelare şi îl propune spre aprobare;
– ţine evidenţa persoanelor cu handicap, întocmeşte şi verifică dosarele pentru Comisia de expertiză a persoanelor adulte cu handicap şi le depune în termen legal la DGASPC;
– aplică prevederile legii 448/2006 care reglementeaza drepturile si obligatiile persoanelor cu handicap acordate în scopul integrării şi incluziunii sociale a acestora;
– stabileşte indemnizaţiile pentru persoanele cu handicap;
– monitorizează cazurile de violenţă în familie si face parte din echipa mobila , culege informaţii asupra acestora, întocmeşte evidenţe separate, asigură accesul la informaţii la cererea organelor judiciare şi a părţilor sau reprezentanţilor acestora;
– informează şi sprijină lucrătorii poliţiei care în cadrul activităţilor specifice întâlnesc situaţii de violenţă; în familie;
– identifică situaţiile de risc pentru părţile implicate în conflict şi le îndrumă spre servicii de specialitate;
– colaborează cu instituţii locale de protecţie a copilului şi raportează cazurile de violenţă în familie, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
– îndrumă părţile aflate în conflict în vederea medierii;
– solicită informatii cu privire la rezultatul medierii;
– verifică actele necesare, întocmeşte dosarele pentru ajutorul social şi urmăreşte respectarea prevederilor Legii 416/2001;intocmeste si tine la zi evidenta dosarelor de ajutor social;intocmeste fisele de calcul ale solicitantilor de ajutor social; intocmeste si comunica rapoartele statistice ale situatiilor de lucrari, conform planului anual aprobat prin HCL; afiseaza la loc vizibil, lunar, planul de actiuni/lucrari de interes local realizat si de realizat, pentru evidenta şi repartizarea orelor de munca, lista beneficiarilor de ajutor social precum şi lista persoanelor care urmeaaza sa efectueze orele de munca;ţine evidenţa orelor de muncă stabilite şi efectuate, intr-un registru;efectueaza si alte sarcini si lucrari ce rezulta din Normele metodologice de aplicare a Legii nr.416/2001 aprobate prin H.G. nr.50/2011, cu modificarile si completarile; ulterioare;
– se deplasează pe teren pentru efectuarea anchetelor sociale;
– întocmeşte referate pentru aprobare în Consiliul Local Totesti cu probleme de asistenţă socială;
– întocmeşte actele necesare pentru alocaţii de stat şi le înaintează organelor competente;
– întocmeşte dosarele pentru alocaţia pentru susţinerea familiei şi urmăreşte respectarea prevederilor Legii nr. 277/2010;
– întocmeşte orice situaţie solicitată cu privire la asistenţa socială;
– se ocupă de problemele romilor în localitate şi întocmeşte orice studiu cu privire la îmbunătăţirea condiţiilor lor de viaţă;
– se ocupă de consilierea tuturor categoriilor de persoane aflate în nevoie socială;
– se ocupă cu aplicarea Programului European de Ajutoare alimentare pentru persoanele defavorizate ( PEAD) prin întocmirea şi verificarea listelor cu beneficiari şi distribuirea produselor.
– elibereaza adeverinte necesare beneficiarilor de ajutor social;
verifică cererile de acordare a ajutoarelor pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi întocmeşte situaţiile de plată ale acestora;

  • verifică cererile de acordare a ajutoarelor pentru încălzirea locuinţei cu lemne şi întocmeşte situaţiile de plată ale acestora;
  • intocmeşte şi ţine evidenţa dosarelor de alocaţie pentru susţinerea familiei;
  • primeşte şi verifică dosarele de indemnizaţie pentru cresterea copilului până la 2 ani respectiv 3 ani pentru copilul cu handicap;
  • intocmeşte orice situatie solicitată cu privire la asistenta sociala;
  • Asigură securitatea documentelor compartimentului.

Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023 ;
b) copia cărţii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

  • copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
  • copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
  • copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
  • cazierul judiciar;
  • declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
  • declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Pentru funcţiile publice de conducere, dosarul de concurs include şi copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Primar,
Tiberiu PĂSCONI

Inspector,
Vlaiconi Ana-Maria