A N U N Ț
Primăria comunei Totești , cu sediul în comuna Totești, nr. 53, jud.Hunedoara , tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 ,concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată post vacant, personal contractual de execuție – muncitor necalificat, în cadrul Compartimentului proiecte europene, din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totesti.
Concursul de recrutare pentru ocuparea postului vacant :
– personal contractual de execuție – muncitor necalificat, în cadrul Compartimentului proiecte europene din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totești post vacant , pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore / saptămână .
Dosarul de concurs:
Conform art. 35 din Hotarârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- formular de înscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 la H.G. nr. 1336/2022;formular inscriereconcurs contractual
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestăîndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica);
- copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncăși în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (modelul orientativ al adeverinței menționate este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022);
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificate de integritate comportamentală;
- curriculum vitae, model comun european.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Certificatul de cazier judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului certificatului de cazier judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevazut se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea ..conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Condiții de participare la concurs:
Condiții generale: Conform art. 15 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederaței Elvețiene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are capacitate de muncăîn conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru savârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat masura de siguranță interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice (conform fișei postului):
– nivelul studiilor – gimnaziale
– vechime în specialitatea studiilor minim 10 ani
Tipul probelor de concurs, locul, data și ora desfășurării acestora:
Concursul de recrutare constăîn 3 probe succesive, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere;
- proba scrisă, care constăîn redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste-grilă;
- interviul, în cadrul căruia se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
Concursul se va desfăşura în data de 12.03.2025, ora 10:00 , la sediul UAT Totești din localitatea Totești, nr 53 , jud.Hunedoara.
Pentru prima proba a concursului (proba scrisă) candidații vor fi prezenți la camera: Sala de sedințe în data de 12.03.2025, ora 10:00, pentru apelul nominal, respectiv verificarea identității, care se va face pe baza cărții de identitate, cărtii electronice de identitate, cărtii de identitate provizorie sau a buletinului de identitate, aflate în termen de valabilitate.
După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaților care au întârziat.
Înîncăperea în care are loc concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităților prealabile și a celor ulterioare finalizării probei, candidaților le este interzisă deținerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanță. Nerespectarea acestor dispoziții atrage eliminarea candidatului din proba de concurs.
Calendarul de desfasurare a concursului.
Data-limita și ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
- dosarele de concurs se depun în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data afisării anunțului, respectiv în perioada 02.2025–04.03.2025 inclusiv, în intervalul orar 08:00 – 16:00 la sediul Primăriei Comunei Totești, str. Principală nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Vlaiconi Ana Maria – inspector asistent în cadrul aparatului de specialitate al Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.
Datele de desfasurare a probelor de concurs:
- Selecția dosarelor de înscriere la concurs:(2 zile lucrătoare de la data limită de depunere a dosarelor)
- Comunicarea rezultatelor: 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de verificare a eligibilității dosarelor;
- Termen pentru contestații privind rezultatul selecției dosarelor: 1 zi lucrătoare de la data afișării selecției dosarelor;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestațiilor.
- Proba scrisă(din bibliografia stabilită, pe baza tematicii de concurs):
- Locul desfășurării concursului: sediul Primariei Comunei Totești, str. Principală, 53, județul Hunedoara;
- Data și ora susținerii: data de 12.03.2025, ora 10:00;
- Comunicarea (afișarea) punctajului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei;
- Termen depunere eventuale contestații: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestației.
- Interviu (conform planului de interviu stabilit de comisia de concurs):
- Locul desfășurării: se va comunica odată cu afișarea rezultatelor la proba scrisă;
- Data și ora susținerii: se va afișa odată cu rezultatele obținute la proba scrisă (în termen de max. 4 zile lucrătoare de la susținerea probei precedente);
- Afișarea punctajului final al interviului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea acestuia;
- Termen depunere eventuale contestații cu privire la desfășurarea interviului: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea acestora.
■ Afișare rezultat final al concursului:1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final al probei interviu
Toate listele privind rezultatele probelor sau privind rezultatele contestațiilor se afișează la sediul Primăriei Comunei Totești, precum și pe pagina de internet a acesteia: www.totesti.ro.
Atributiile postului:
- Atributiile generale:
- Să amenajeze spaţiul din curţile gradinitei/primariei/domeniul public, precum și ale celorlalte clădiri aparținând primăriei (cosit, văruit şi curăţat pomi, reparat şi văruit/vopsit garduri, amenajarea aleilor, dezăpezirea aleilor /drumurilor comunale , întreținere spații verzi, dar şi alte lucrări ce se impun);
- Să acorde ajutorul solicitat de către personalul primariei (montarea jaluzelelor , repararea yalelor / a broaştelor, a balamalelor/mutat/montat mobilierul in cadrul institutiei );
- Să realizeze căile de acces în caz de înzăpezire şi intreținerea/curătarea/amenajarea parcarilor și a parcului auto al instituției;
- Să participe la activitățile solicitate în caz de cutremur/inundații sau incendiu ;
- Să verifice uşile şi ferestrele de la cabinete/ birouri şi să le repare pe cele deteriorate;
- Să ajute la tăiatul, spartul, aşezatul şi căratul lemnelor în magazie sau centrală;
- Să întocmească referate de necesitate – materiale de reparaţii/intretinere in domeniul de lucru;
- Să realizeze lucrări de întreţinere a mobilierului stradal, vopsitul lemnăriei şi al mobilierului;
- Sa anunte de indata seful de serviciu orice neregula constatata ;
- Sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu ;
- Sa raspunda la toate solicitarile venite din partea sefului ierarhic pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
- Sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor;
- Sa fie cinstit/a, loial/a si disciplinat/a dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toare persoanele cu care vine in contact;
Bibliografia:
Pentru ocuparea postului vacant- functia contractuala de muncitor necalificat
1.Constituţia României ‐Titlul III Cap.V
- O.U.G 57/2019 privind Codul Administrativ, Titlul V ;
3.. Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
4.Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele titluri:
- Titlul II –Contractele Individuale de munca;
Nota: Se vor avea în vedere formele actualizate la zi, ale actelor normative din bibliografie
Tematica de concurs: bibliografia va fi studiată integral.
Informații suplimentare privind concursul pot fi solicitate la sediul Primăriei Comunei Totești str. Principală nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Vlaiconi Ana Maria – inspector asistent în cadrul aparatului de specialitate al Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.
PRIMAR,
PĂSCONI TIBERIU