INFORMAȚII PUBLICE
ANUNȚURI PUBLICE
[responsivevoice_button rate = „1” pitch = „1.2” volume = „0.8” voice = „Romanian Female” buttontext = „Redare audio”]

Aici aveți acces la toate categoriile de anunțuri, care fac parte din informațiile publice furnizate de Primăria comunei Totești.
Toate categoriile de anunțuri publice
ANUNT CONCURS REFERENT
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOTEȘTI
Comuna Totesti , sat Totesti , str. Principala , nr. 53 , jud. Hunedoara
Telefon 0254-775640 ; Fax 0254-775641 ; cod fiscal 4633307 ;cod postal 337490
www.totesti.ro ; e-mail : primaria.totesti@yahoo.com
Nr. 335/19.02.2025
ANUNŢ
Primăria Comunei Totesti organizează in perioada 20.02.2025 – 05.03.2025 , în baza H.G. 1336/2022, concurs pentru ocuparea, cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, de 8 ore/zi, a postului contractual de execuție vacant de: – Referent IA – în cadrul Compartimentului Politie Locala din cadrul Primariei Comunei Totesti.
Concursul va consta într-o probă scrisa și o probă de interviu.
Dosarele pentru concurs se vor depune la sediul Primariei Comunei Totesti din localitatea Totesti, str.Principala, nr.53, comuna Totesti, judetul Hunedoara, inauntrul termenului prevazut la art. 34 din HG 1336/2021 , respectiv 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului (termenul se calculeaza conform art.98 din HG 1336/2024), in perioada 20.02.2025–05.03.2025 ( inclusiv), de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 – 16:00 și vor conțineurmătoarele documente:
- a) formular de înscriere la concurs;( conform Anexai nr.2 la HG 1336/2021)formular inscriereconcurs contractual
- b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile a căror activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- i) curriculum vitae, model comun European
Adeverința care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de susţinere a probei scrise.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Condiții generale de participare la concurs:
- a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene şi domiciliul în România;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate, de experienţă şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru posturile a căror activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane
- i) are capacitate deplină de exerciţiu
Prin excepţie de la condiţia prevăzută la lit. a) pot fi angajaţi şi cetăţeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceştia prin legislaţia specifică şi legislaţia muncii.
Condiții specifice de participare la concurs:
– studii medii ( diploma bacalaureat)
– vechime in munca: minim 10 ani ;
Selecţia dosarelor de concurs se realizeaza în maximum două zile lucrătoare de la expirarea datei limită de depunere a dosarelor, cu menţiunea „ADMIS” sau „RESPINS”.
Doar candidatii declarati „Admis”, se pot prezenta la proba urmatoare
Secretariatul comisiei de concurs, respectiv al comisiei de contestații va fi asigurat de către d-na Vlaiconi Ana Maria – tel: 0254.775640, email: primaria.totesti@yahoo.com
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin afișare la sediul Primăriei Comunei Totesti și pe pagina de internet a instituției, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant/temporar vacant candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi/sau proba practică şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie la Compartimentul resurse umane , în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi/sau probei practice şi al interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor, comisia de soluţionare a contestaţiilor verifică îndeplinirea de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul probei scrise, probei practice sau al interviului, comisia de soluţionare a contestaţiilor analizează lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se realizează prin afişare la sediul Primăriei comunei Totesti și pe pagina de internet a instituției, la secţiunea special creată în acest scop, imediat după soluţionarea contestaţiilor.
Rezultatele finale se afişează la sediul Primăriei comunei Totesti şi pe pagina de internet a acesteia, la secţiunea special creată în acest scop, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestaţiilor pentru ultima probă, prin specificarea menţiunii „admis” sau „respins”. Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, precum şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor şi a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.
Candidatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.
BIBLIOGRAFIA/TEMATICA
Pentru ocuparea postului vacant- functia contractuala de executie de Referent IA – Politie Locala
1.Constituţia României‐Titlul III Cap.V
- O.U.G 57/2019 privind Codul Administrativ, Titlul V ;
- Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-obligatiile lucratorilor
4.Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele titluri:-Titlul II –Contractele Individuale de munca;
- Legea nr.155/2010 – Legea politiei locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica integral
PRINCIPALELE ATRIBUTII CONFORM FISEI POSTULUI:
– efectuează controale pentru identificarea lucrărilor de construcţii executate fără autorizaţie de construire sau desfiinţare, după caz, inclusiv a construcţiilor cu caracter provizoriu;
– efectuează controale pentru identificarea persoanelor care nu respectă autorizaţia de executare a lucrărilor de reparaţii ale părţii carosabile şi pietonale;
– verifică respectarea normelor legale privind afişajul publicitar, afişajul electoral şi orice altă formă de afişaj/reclamă, inclusiv cele referitoare la amplasarea firmei la locul de desfăşurare a activităţii economice;
– sesizează autorităţilor şi instituţiilor publice competente cazurile de nerespectare a normelor legale privind nivelul de poluare, inclusiv fonică;
– cooperează cu alte autorităţi competente în vederea verificării, la cererea acestora, a unor date cu caracter personal, dacă solicitarea este justificată prin necesitatea îndeplinirii unei atribuţii prevăzute de lege, cu respectarea reglementărilor legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;.
– respectă cerinţele prevăzute de: * Ordinul S.G.G. nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice; * Procedurile şi instrucţiunile privitoare la sistemul de control intern managerial şi managementul calităţii; * Regulamentul intern; * Codul de Primariei Totesti; * Procedurile, instrucţiunile şi legislaţia SSM si SU aplicabile;
– răspunde de păstrarea secretului de serviciu precum şi de păstrarea secretului datelor şi al informaţiilor cu caracter personal deţinute sau la care are acces ca urmare a executării atribuţiilor de serviciu.
– tine evidenta foilor de parcurs la solicitarea primarului in conformitate cu documentele intocmite de responsabili in acest sens
– indeplineşte şi alte atribuţii încredinţate de şeful ierarhic superior sau de conducerea instituţiei
Concursul are loc la sediul Primariei Comunei Totesti, din str. Principala, nr. 4 , localitatea Totesti, judetul Hunedoara .
Calendarul de desfășurare a concursului:
- Afisare anunt : 20.02.2025 ;
• Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la sediul Primăriei comunei Totesti, judeţul Hunedoara până în data de 05.03.2025 ora 16:00 ;
• Selecţia dosarelor de concurs va avea loc în data de 06.03.2025 .Rezultatele selecţiei dosarelor de catre membrii comisie de concurs vor fi afişate în data de 06.03.2025 orele 14:00 ;
• Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor de concurs se depun la secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor pana în data de 07.03.2025 până cel mai tarziu ora 14:30;
• Rezultatul contestaţiilor se afişează la sediul Primăriei comunei Totesti, Judetul Hunedoara în data de 10.03.2025, ora 12 :00 ;
• Proba scrisă se va desfăşura în data de 13.03.2025 , ora 10:00 la sediul primariei Totesti, nr.53, Comuna Totesti, Judetul Hunedoara ;
• Rezultatele la proba scrisă se vor afişa la sediul instituţiei, în aceeaşi zi cu desfăşurarea probei, până la ora 14:00 ;
• Contestaţiile privind rezultatul probei scrise se depun la secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor pana în data de 14.03.2025 pâna cel mai târziu ora 14:00 ;
• Comisia de contestaţii va soluţiona eventualele contestaţii ale candidaţilor declaraţi „respins” la proba scrisă în data de 17.03.2025, ora 10.00 ;
• Daca exista contestatii, Proba interviului se va desfăşura dupa solutionarea acestora , în data de 18.03.2025 , ora 10,00 la sediul primariei Totesti,nr.53, Comuna Totesti, Judetul Hunedoara
• Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului se vor afişa la sediul instituţiei, în aceeaşi zi cu desfăşurarea probei, până la ora 13,00 ;
• Contestaţiile privind rezultatul interviului se depun la secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor in cel mult o zi lucratoare de la afisare ;
• Comisia de contestaţii va soluţiona eventualele contestaţii ale candidaţilor la proba interviu în data de 19.03.2025, ora 12, 00 ;
• Afisarea rezultatului final al concursului 19.03.2025, ora 16:00 .
Informații suplimentare se pot obține de la sediul Primăriei comunei Totesti – Compartiment secretar general – tel. 0254775640.
Anuntul va fi afisat la avizierul unitatii si postat pe site-ul Primariei Comunei Totesti, si va fi transmis spre publicare catre portalul posturi.gov.ro.
PRIMAR
PASCONI TIBERIU
Anunt concurs muncitor necalificat
A N U N Ț
Primăria comunei Totești , cu sediul în comuna Totești, nr. 53, jud.Hunedoara , tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 ,concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată post vacant, personal contractual de execuție – muncitor necalificat, în cadrul Compartimentului proiecte europene, din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totesti.
Concursul de recrutare pentru ocuparea postului vacant :
– personal contractual de execuție – muncitor necalificat, în cadrul Compartimentului proiecte europene din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totești post vacant , pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore / saptămână .
Dosarul de concurs:
Conform art. 35 din Hotarârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- formular de înscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 la H.G. nr. 1336/2022;formular inscriereconcurs contractual
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestăîndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica);
- copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncăși în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (modelul orientativ al adeverinței menționate este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022);
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificate de integritate comportamentală;
- curriculum vitae, model comun european.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Certificatul de cazier judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului certificatului de cazier judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevazut se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea ..conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Condiții de participare la concurs:
Condiții generale: Conform art. 15 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederaței Elvețiene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are capacitate de muncăîn conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru savârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat masura de siguranță interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice (conform fișei postului):
– nivelul studiilor – gimnaziale
– vechime în specialitatea studiilor minim 10 ani
Tipul probelor de concurs, locul, data și ora desfășurării acestora:
Concursul de recrutare constăîn 3 probe succesive, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere;
- proba scrisă, care constăîn redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste-grilă;
- interviul, în cadrul căruia se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
Concursul se va desfăşura în data de 12.03.2025, ora 10:00 , la sediul UAT Totești din localitatea Totești, nr 53 , jud.Hunedoara.
Pentru prima proba a concursului (proba scrisă) candidații vor fi prezenți la camera: Sala de sedințe în data de 12.03.2025, ora 10:00, pentru apelul nominal, respectiv verificarea identității, care se va face pe baza cărții de identitate, cărtii electronice de identitate, cărtii de identitate provizorie sau a buletinului de identitate, aflate în termen de valabilitate.
După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaților care au întârziat.
Înîncăperea în care are loc concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităților prealabile și a celor ulterioare finalizării probei, candidaților le este interzisă deținerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanță. Nerespectarea acestor dispoziții atrage eliminarea candidatului din proba de concurs.
Calendarul de desfasurare a concursului.
Data-limita și ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
- dosarele de concurs se depun în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data afisării anunțului, respectiv în perioada 02.2025–04.03.2025 inclusiv, în intervalul orar 08:00 – 16:00 la sediul Primăriei Comunei Totești, str. Principală nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Vlaiconi Ana Maria – inspector asistent în cadrul aparatului de specialitate al Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.
Datele de desfasurare a probelor de concurs:
- Selecția dosarelor de înscriere la concurs:(2 zile lucrătoare de la data limită de depunere a dosarelor)
- Comunicarea rezultatelor: 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de verificare a eligibilității dosarelor;
- Termen pentru contestații privind rezultatul selecției dosarelor: 1 zi lucrătoare de la data afișării selecției dosarelor;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestațiilor.
- Proba scrisă(din bibliografia stabilită, pe baza tematicii de concurs):
- Locul desfășurării concursului: sediul Primariei Comunei Totești, str. Principală, 53, județul Hunedoara;
- Data și ora susținerii: data de 12.03.2025, ora 10:00;
- Comunicarea (afișarea) punctajului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei;
- Termen depunere eventuale contestații: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestației.
- Interviu (conform planului de interviu stabilit de comisia de concurs):
- Locul desfășurării: se va comunica odată cu afișarea rezultatelor la proba scrisă;
- Data și ora susținerii: se va afișa odată cu rezultatele obținute la proba scrisă (în termen de max. 4 zile lucrătoare de la susținerea probei precedente);
- Afișarea punctajului final al interviului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea acestuia;
- Termen depunere eventuale contestații cu privire la desfășurarea interviului: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea acestora.
■ Afișare rezultat final al concursului:1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final al probei interviu
Toate listele privind rezultatele probelor sau privind rezultatele contestațiilor se afișează la sediul Primăriei Comunei Totești, precum și pe pagina de internet a acesteia: www.totesti.ro.
Atributiile postului:
- Atributiile generale:
- Să amenajeze spaţiul din curţile gradinitei/primariei/domeniul public, precum și ale celorlalte clădiri aparținând primăriei (cosit, văruit şi curăţat pomi, reparat şi văruit/vopsit garduri, amenajarea aleilor, dezăpezirea aleilor /drumurilor comunale , întreținere spații verzi, dar şi alte lucrări ce se impun);
- Să acorde ajutorul solicitat de către personalul primariei (montarea jaluzelelor , repararea yalelor / a broaştelor, a balamalelor/mutat/montat mobilierul in cadrul institutiei );
- Să realizeze căile de acces în caz de înzăpezire şi intreținerea/curătarea/amenajarea parcarilor și a parcului auto al instituției;
- Să participe la activitățile solicitate în caz de cutremur/inundații sau incendiu ;
- Să verifice uşile şi ferestrele de la cabinete/ birouri şi să le repare pe cele deteriorate;
- Să ajute la tăiatul, spartul, aşezatul şi căratul lemnelor în magazie sau centrală;
- Să întocmească referate de necesitate – materiale de reparaţii/intretinere in domeniul de lucru;
- Să realizeze lucrări de întreţinere a mobilierului stradal, vopsitul lemnăriei şi al mobilierului;
- Sa anunte de indata seful de serviciu orice neregula constatata ;
- Sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu ;
- Sa raspunda la toate solicitarile venite din partea sefului ierarhic pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
- Sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor;
- Sa fie cinstit/a, loial/a si disciplinat/a dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toare persoanele cu care vine in contact;
Bibliografia:
Pentru ocuparea postului vacant- functia contractuala de muncitor necalificat
1.Constituţia României ‐Titlul III Cap.V
- O.U.G 57/2019 privind Codul Administrativ, Titlul V ;
3.. Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
4.Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele titluri:
- Titlul II –Contractele Individuale de munca;
Nota: Se vor avea în vedere formele actualizate la zi, ale actelor normative din bibliografie
Tematica de concurs: bibliografia va fi studiată integral.
Informații suplimentare privind concursul pot fi solicitate la sediul Primăriei Comunei Totești str. Principală nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Vlaiconi Ana Maria – inspector asistent în cadrul aparatului de specialitate al Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.
PRIMAR,
PĂSCONI TIBERIU
ANUNT CONCURS SOFER TREAPTA 2
A N U N T
Primaria Comunei Totesti , scoate la concurs in data de 23.01.2025 , ora 09,00 , la sediul Primariei Comunei Totesti str.Principala nr.53 , urmatorul post vacant , personal contractual de executie,in cadrul Compartimentului Fonduri Europene din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totesti:
- Post Sofer Treapta II
cu respectarea prevederilor -Conditii generale, prevazute de art. 3 din Regulamentul cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin HG. nr. 286/2011, modificata si completata cu HG. Nr. 1027/2014;
CONDITII GENERALE DE PARTICIPARE :
- a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
CONDITII SPECIFICE :
Nivelul studiilor – candidaţii trebuie să deţină :
- – Studii medii generale, absolvite cu diploma;
- – Permis de conducere vehicule rutiere categ. : B si TR
-Vechime în munca necesară ocupării postului de minim 10 ani ;
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 10 zile lucratoare de la data publicării anuntului –24.12.2024 , la sediul primariei Comunei Totesti.
DOSARELE DE INSCRIERE VOR CONTINE :
Pct. 1 :
- a) Cerere de înscrierela concurs adresată conducătorului instituţiei publice cu specificarea postului pentru care se optează ;
Loading...
- b) Copia actului de identitate;
- c) Copie documente care să ateste nivelul studiilor si a specializarilor/ calificarilor;
- d) Cazier judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (declaratia fiind valabilă numai la selecţia dosarelor , pentru intrarea la prima probă a concursului , dosarul va fi completat cu originalul cazierului judiciar ;
- e) Adeverinţă medicală care sa ateste starea de sănătate corespunzatoare eliberată de medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate ;
- f)Curriculum vitae .
- g) Aviz psihologic
- h) Copie acte relevante pentru atestare vechime in munca (carnet munca/ sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor după data de 01.01.2011 în copie şi raportul Revisal;
Actele prevăzute la pct.1 , vor fi prezentate şi în original , în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea,pentru cele care nu sunt in original.
Tipul probelor de concurs
-proba scrisa si proba interviului
- Proba scrisa va avea loc în data de 23.01.2025, ora 09:00
- Proba interviu va avea loc in data de 23.01.2025 ora 14:00
Toate probele se vor desfăşura la sediul Primariei Comunei Totesti , str.Principala nr.53 ,Totesti , jud.Hunedoara.
Bibliografie
-OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ-Titlul III al partii a VI-a si Partea VII;
-Legea securitatii si sanatatii in munca nr.319/2006-Capitolul IV;
-OUG nr.195/2002,privind circulatia pe drumurile publice ,republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
-HG nr.1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.195/2002 privind circulatia pe drumurile publice,republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
Relatii suplimentare la sediul Primariei Comunei Totesti , str.Principala nr.53 ,Totesti .tel.0254775640.
Calendarul de desfăşurare a concursului
- Avand in vedere prevederile Sectiunii a -3-a –Publicarea concursului, art.7 al.2 ,lit.”g” din HG 1027/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice,aprobat prin HG nr.286/2011 , Calendarul de desfasurare a concursului din data de 23.11.2021, proba scrisa pentru postul de :
Sofer Treapta II
in cadrul , Compartimentului Proiecte Europene din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totesti:
– Publicarea anuntului pe site ul gov.ro ,precum si la sediul institutiei si pe pagina de internet :www totesti.ro , in data de 23.12.2024.
-Perioada in care se pot depune dosarele de concurs: 24.12.2024- 15.01.2025 ora 10,00.
-Termenul de selecţie a dosarelor de concurs: in maxim 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor : 24.12.2024-15.01.2024,ora 10:00.
-Proba scrisa va avea loc în data de 23.01.2025 ora 10:00.
-Interviul -23,01.2025,ora 14:00.
– In conformitate cu art.31 din HG nr.1027/2014 “ Dupa afisarea rezultatelor obtinute la : selectia dosarelor, proba scrisa si proba practica ,dupa caz candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului : selectiei dosarelor,respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/ sau a interviului ,sub sanctiunea decaderii din acest drept.”
PRIMAR,
Pasconi Tiberiu
Centru de Colectare Deșeuri prin Aport Voluntar
Pe raza comunei Totești se desfășoară lucrări de construire Centru de Colectare Deșeuri prin Aport Voluntar, având ca scop creșterea ratelor de reciclare și reducerea impactului asupra mediului.
Centru de colectare prin aport voluntar (CAV) va fi dotat cu infrastructură diversificată, adaptată tipurilor variate de deșeuri colectate, după cum urmează:
- Container de tip baracă pentru administrație și supraveghere;
- Container frigorific destinat depozitării cadavrelor de animale mici de companie.
- Container pentru deșeuri periculoase ;
- Containere cu presă pentru deșeuri din hârtie, carton, plastic și textile.
- Containere walk-in, închise și acoperite pentru deșeuri electrice și electronice mici, aparate electrice de uz casnic mari , precum și pentru mobilier și lemn.
- Containere SKIP, deschise pentru deșeuri din sticlă, inclusiv geamuri, sticle, borcane și alte recipiente din sticlă.
- Containere înalte, de tip ab-roll destinate anvelopelor uzate, deșeurilor metalice și deșeurilor de curte și grădină.
- Containere deschise joase de tip ab-roll, pentru gestionarea deșeurilor din construcții și moloz.
Centrul de colectare prin aport voluntar amplasat în localitatea Păclișa este conceput pentru a facilita colectarea separată a următoarelor tipuri de deșeuri:
- Deșeuri menajere care nu pot fi gestionate în sistem „door-to-door”
- Deșeuri reciclabile și biodeșeuri care depășesc capacitatea pubelelor individuale.
- Fluxuri speciale de deșeuri:
- Deșeuri voluminoase (mobilier, obiecte mari din gospodărie);
- Deșeuri textile (îmbrăcăminte, materiale textile uzate);
- Deșeuri din lemn;
- Anvelope uzate;
- Deșeuri de echipamente electrice și electronice (DEEE), inclusiv baterii uzate;
- Deșeuri periculoase (vopseluri, solvenți, uleiuri uzate, deșeuri medicale);
- Cadavre de animale mici (pisici, câini, păsări);
- Deșeuri de grădină (crengi, frunze, alte resturi vegetale);
- Deșeuri din construcții și demolări (moloz, resturi de materiale).
Până în momentu de față s-au realizat lucrări de decapare (eliminând stratul de sol vegetal), săpături, umpluturi din balast(formate din 2 strate de 25 cm), fundații izolate sub stâlpi(executate din beton armat, în două trepte, respectiv bloc de fundare și cuzinet, ambele din beton armat monolit, turnate pe un strat de beton de egalizare de 10 cm). Au fost realizate cămine de colectare și rețeaua de colectare pentru apele pluviale și branșamentul de apă.