Organigrama

PRIMĂRIA COMUNEI TOTEȘTI

Primăria comunei Totești

Contact

Adresa: Comuna Totești, sat Totești, cod postal 337490, strada Principală, nr. 53, județul Hunedoara
Telefon: 0254 – 775640; Fax: 0254 775641 e-mail: primaria.totesti@yahoo.com, primaria.totesti@totesti.ro

[responsivevoice_button rate = „1” pitch = „1.2” volume = „0.8” voice = „Romanian Female” buttontext = „Redare audio”] 

Secretarul general al UAT

DĂBUCEAN Anca Maria

Aparatul de specialitate al primarului - compartimentele primăriei

Compartimentul
FINANCIAR – CONTABIL

Lințu Eleonora - consilier superior

Lințu Eleonora

Consilier superior

Gherasimoae Lacrima Ileana - Inspector principal

Gherasimoae Lacrima Ileana

Inspector principal

Pălean Mirabela Ileana - inspector asistent

Pălean Mirabela Ileana

Inspector asistent

Compartimentul
ACHIZIȚII PUBLICE

Diaconu Corina Flavia - Consilier superior

Diaconu Corina Flavia

Consilier superior

Compartimentul
FONDURI EUROPENE

Davidoni Tiberiu

Davidoni Tiberiu

Inspector de specialitate

Chițu Loredana Bianca

Consilier juridic

Vacant

Inspector de specialitate

Vacant

Inspector de specialitate

Vacant

Șofer

Compartimentul
AGRICOL

Post vacant

Inspector superior

Sălășan Hortensia - consilier superior

Sălășan Hortensia

Referent superior

Compartimentul
ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Filip Nadia - asistent comunitar

Filip Nadia

Asistent comunitar

Tășală Diana Petronela

Tășală Diana Petronela

Consilier asistență socială

Vlăiconi Ana Maria

Vlaiconi Ana Maria

Inspector asistent

Compartimentul
ADMINISTRAȚIE – DESERVIRE

Compartimentul
GOSPODĂRIRE COMUNALĂ

Lăzăroni Andrei

Șofer

SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ

Lăzăroni Fănel Ionel - șef SVSU

Lăzăroni Fănel

Șeful serviciului S.V.S.U.

BIBLIOTECA

Cozac Tita - bibliotecar

Cozac Tita

Bibliotecar

Audiențe

PRIMAR: 
luni, marți și vineri orele 12 – 14

VICEPRIMAR:
miercuri, joi și vineri orele 12 – 14

SECRETARUL COMUNEI:
luni, marți, miercuri, joi și vineri orele 12 – 14

PROGRAMUL PRIMĂRIEI

Toate departamentele de luni până vineri: orele 08 – 16

Anunțuri în legătură cu posturile din structura aparatului de specialitate al primarului

Anunt concurs personal contractual de execuție – asistent medical scolar

 

 

A N U N Ț

 

 

        Primăria comunei Totești , cu sediul în comuna Totești, nr.53 ,jud.Hunedoara , tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 ,concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată post   vacant ,  personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului  asistenta sociala, din Aparatul de specialitate a  primarului Comunei Totesti.

 

Concursul de recrutare pentru ocuparea postului vacant :

       –   personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului asistenta sociala din Aparatul de specialitate a  primarului Comunei Totești ( COR 222101) post vacant , pe perioadă nedeterminată, cu  durată normală a timpului de muncă  de 8 ore/zi,40 ore / saptămână  .

 

 

Dosarul de concurs:          

 

Conform art. 35 din Hotarârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. Loader Loading...
    EAD Logo Taking too long?

    Reload Reload document
    | Open Open in new tab

    Descarcă documentul

  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica);
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (modelul orientativ al adeverinței menționate este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022);
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. certificate de integritate comportamentală ;
  9. curriculum vitae, model comun european.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

Certificatul de cazier judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului certificatului de cazier judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise.

Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare        într-un grad de handicap prevazut se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea ..conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Condiții de participare la concurs:

Condiții generale: Conform art. 15 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

  1. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederaței Elvețiene;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate;
  5. îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru savârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat masura de siguranță interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Conditii specif ice (conform fișei postului):

– nivelul studiilor – diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform HG nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare (promoțiile 1976-1994 inclusiv), cu nivelul studiilor postliceale sanitare dovedite cu diplomă de absolvire;

– aviz de liberă practică pe anul 2024;

– calitatea de membru în Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților;

– vechime în specialitatea studiilor minim 10 ani.

Tipul probelor de concurs, locul, data și ora desfășurării acestora:

Concursul de recrutare constă în 3 probe succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă, care constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste-grilă;
  3. interviul, în cadrul căruia se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.

 

Concursul  se va desfăşura în data de 30.08.2024, ora 10:00 , la sediul UAT Totești din localitatea Totești, nr 53 , jud.Hunedoara.

Pentru prima proba a concursului (proba scrisă) candidații vor fi prezenți la camera: Sala de sedințe în data de 30.08.2024, ora 10:00, pentru apelul nominal, respectiv verificarea identității, care se va face pe baza cărții de identitate, cărtii electronice de identitate, cărtii de identitate provizorie sau a buletinului de identitate, aflate în termen de valabilitate.

După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaților care au întârziat.

În încăperea în care are loc concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităților prealabile și a celor ulterioare finalizării probei, candidaților le este interzisă deținerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanță. Nerespectarea acestor dispoziții atrage eliminarea candidatului din proba de concurs.

 

Calendarul de desfasurare a concursului.

Data-limita și ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

  • dosarele de concurs se depun în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data afisării anunțului, respectiv în perioada 08.2024 – 19.08.2024 inclusiv, în intervalul orar 08:00 – 16:00 la sediul Primăriei Comunei Totești, str. Principală nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Diaconu Corina-Flavia – consilier superior în cadrul aparatului de specialitate al  Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.

Datele de desfasurare a probelor de concurs:

 

  1. Selecția dosarelor de înscriere la concurs: (2 zile lucrătoare de la data limită de depunere a dosarelor)
  • Comunicarea rezultatelor: 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de verificare a eligibilității dosarelor;
  • Termen pentru contestații privind rezultatul selecției dosarelor: 1 zi lucrătoare de la data afișării selecției dosarelor;
  • Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestațiilor.

 

  1. Proba scrisă (din bibliografia stabilită, pe baza tematicii de concurs):
  • Locul desfășurării concursului: sediul Primariei Comunei Totești, str. Principală, 53, județul Hunedoara;
  • Data și ora susținerii: data de 30.08.2024, ora 10:00;
  • Comunicarea (afișarea) punctajului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei;
  • Termen depunere eventuale contestații: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
  • Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestației.

 

  1. Interviu (conform planului de interviu stabilit de comisia de concurs):
  • Locul desfășurării: se va comunica odată cu afișarea rezultatelor la proba scrisă;
  • Data și ora susținerii: se va afișa odată cu rezultatele obținute la proba scrisă (în termen de max. 4 zile lucrătoare de la susținerea probei precedente);
  • Afișarea punctajului final al interviului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea acestuia;
  • Termen depunere eventuale contestații cu privire la desfășurarea interviului: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
  • Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea acestora.

 

■ Afișare rezultat final al concursului: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final al probei interviu

Toate listele privind rezultatele probelor sau privind rezultatele contestațiilor se afișează la sediul Primăriei Comunei Totești, precum și pe pagina de internet a acesteia: www.totesti.ro.

 

 

Atributiile postului:

  1. Atributiile generale:

  Identificarea şi managementul riscurilor pentru sănătatea colectivităţii

  1. Semnalează medicului unităţii şi directorului şcolii, după caz, încălcările legislative vizând

determinanţii comportamentali ai stării de sănătate (vânzarea de produse din tutun, alcool, droguri, noile substanţe psihoactive, alimente şi băuturi restricţionate la comercializare în unităţi de

învăţământ).

  1. Semnalează medicului unităţii şi directorului unităţii de învăţământ nevoile de amenajare şi dotare a cabinetului medical.
  2. Supraveghează modul în care se respectă programul de odihnă pasivă (somn) şi activă (jocuri) a copiilor şi condiţiile în care se realizează
  3. Îndrumă cadrele didactice în aplicarea metodelor de călire (aer, apă, soare, mişcare) a organismului
  4. Supraveghează modul în care se respectă normele de igienă individuală a copiilor din grădiniţe în timpul programului şi la servirea
  5. Controlează igiena individuală a preşcolarilor şi elevilor, colaborând cu personalul didactic în informarea părinţilor pentru remedierea situaţiilor deficitare
  6. Izolează copiii suspecţi de boli transmisibile şi anunţă urgent medicul colectivităţii, familia/reprezentantul legal, şi conform metodologiei, după caz, părinţii contacţilor.
  7. Supraveghează focarele de boli transmisibile, iniţiază şi aplică măsurile antiepidemice de prevenire, combatere şi limitare a bolilor transmisibile din focar.
  8. Prezintă produsele biologice recoltate (exsudate nazo-faringiene) laboratoarelor de microbiologie şi ridică buletinele de analiză cu rezultatele, în situaţiile epidemiologice speciale din
  9. Întocmeşte zilnic în grădiniţe evidenţa copiilor absenţi din motive medicale, urmărind ca revenirea acestora în colectivitate să fie condiţionată de prezentarea avizului epidemiologic favorabil, eliberat de medicul de familie/medicul curant, pentru absenţe ce depăşesc 3 zile
  10. Controlează zilnic respectarea normelor de igienă din grădiniţe (săli de grupă, bloc alimentar, dormitoare, spălătorie- călcătorie, grupuri sanitare, curte etc.) şi şcoli, spaţiile de învăţământ (săli de clasă, laboratoare, ateliere şcolare, grupuri sanitare, săli de sport), de cazare (dormitoare, săli de

meditaţii, grupuri sanitare, spălătorii) şi de alimentaţie (bucătăriile din incinta unităţii de învăţământ şi anexele acestora, săli de mese, inclusiv în unităţile de alimentaţie publică aflate în incinta unităţii de învăţământ) consemnând în caietul/fişa special destinată toate constatările făcute şi aducând operativ la cunoştinţa medicului şi, după caz, conducerii unităţii deficienţele constatate.

  1. Instruieşte personalul administrativ şi de îngrijire din spaţiile de învăţământ, cazare şi de

alimentaţie cu privire la sarcinile ce îi revin în asigurarea stării de igienă în spaţiile respective.

Gestionarea circuitelor funcţionale

Urmăreşte respectarea circuitelor funcţionale autorizate şi aduce la cunoştinţa medicului şi directorului unităţii eventualele nereguli sesizate.

Verificarea respectării reglementărilor de sănătate public

  1. Constată abaterile de la normele de igienă şi antiepidemice pe care le consemnează în caietul anume
  2. Informează medicul, sau, în lipsa acestuia, directorul unităţii de învăţământ şi/sau reprezentanţii Direcţiei de Sănătate Publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti asupra acestor
  3. Verifică corectarea abaterilor, în funcţie de responsabilităţile stabilite de

Verificarea condiţiilor şi a modului de preparare şi servire a hranei

  1. Participă la întocmirea meniurilor săptămânale.
  2. Participă la efectuarea periodică a anchetelor privind alimentaţia preşcolarilor şi elevilor în unităţile de învăţământ cu bloc alimentar propriu.
  3. Consemnează zilnic, în cadrul fiecărei ture, într-un caiet anume destinat pentru controlul blocului alimentar/cantinei constatările privind starea de igienă a acestuia, starea agregatelor frigorifice, calitatea alimentelor scoase din magazie şi a mâncării.
  4. Controlează şi consemnează igiena individuală a personalului blocului alimentar/cantinei şi starea de sănătate a acestuia, identificând persoanele care prezintă febră, diaree, infecţii ale pielii, tuse cu expectoraţie, amigdalite pultacee, aducând la cunoştinţa conducerii unităţii de învăţământ aceste constatări, care contraindică desfăşurarea activităţii în unitatea de învăţământ.
  5. Asistă la scoaterea alimentelor din magazie şi controlează calităţile organoleptice ale acestora, semnând foaia de alimentaţie privind calitatea
  6. Asistă, împreună cu administratorul unităţii de învăţământ/persoana responsabilă desemnată, la preluarea mâncării şi la modul de servire al acesteia, dacă este adusă în unitate prin sistem de

catering, prin contract cu unitatea de învăţământ; verifică certificatele de conformitate, respectarea legislaţiei în ceea ce priveşte condiţiile de transport, ambalarea corespunzătoare, termenul de

valabilitate, documentele de însoţire şi existenţa probelor alimentare inscripţionate corespunzător.

În situaţiile în care se constată nereguli în acest proces anunţă medicul şi conducerea unităţii de

învăţământ pentru aplicarea măsurilor de remediere, înainte ca mâncarea să fie distribuită copiilor.

Servicii de menţinere a stării de sănătate individuale şi colective Servicii de examinare a stării de sănătate a elevilor

Elaborarea raportărilor curente pentru sistemul informaţional din sănătate

 

Bibliografia:

 

 

  1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, Partea a lll-a, Partea a Vl-a: Titlul III;

2.Legea 53/2003-Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare

 

  1. Legea nr.190/2018 privindmăsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privindprotecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulament general privind protectia datelor).

 

4.Ordinul nr. 438/4.629/2021 privind asigurarea asistenţei medicale a preşcolarilor, elevilor din unităţile de învăţământ preuniversitar şi studenţilor din instituţiile de învăţământ superior pentru menţinerea stării de sănătate a colectivităţilor şi pentru promovarea unui stil de viaţă sănătos.

 

5.ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 144 din 28 octombrie 2008privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România

Nota: Se vor avea în vedere formele actualizate la zi, ale actelor normative din bibliografie

Tematica de concurs: bibliografia va fi studiată integral.

Informații suplimentare privind concursul pot fi solicitate la sediul Primăriei Comunei Totești str. Principală  nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Diaconu Corina-Flavia – consilier superior în cadrul aparatului de specialitate al  Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.

 

 

PRIMAR,

PĂSCONI TIBERIU